Trends en inspiratie aan de hand van de nieuwe museumwinkel van Kasteel de Haar én horeca met parkwinkel op de Hoge Veluwe.
Ben je bezig met het ontwikkelen van plannen voor horeca en retail in je historische pand? Wil je de exploitatiekosten van je pand drukken met een verhoogde omzet in je winkel en of horeca, inspiratie of een klankbord?
Kom naar de interactieve workshop met trendpresentatie en leerzame cases op dinsdag 3 maart a.s. in Kasteel de Haar, programma (13:00 tot 17:30). Met toonaangevende cases: horeca in Park de Hoge Veluwe en nieuwe museumwinkel in Kasteel de Haar. Trefwoorden: branding en commerciële kansen. De organisatie is in handen van het platform Code49.
Deelnemers kunnen eigen issues rond dit thema indienen waaruit Code49 een selectie maakt om te bespreken tijdens het interactieve deel van de middag.
Programma dinsdag 3 maart
- Trends en innovatie in retail in erfgoedorganisaties door Ellen Groenveld, trefwoorden: Retailtrends en cultuurretail
- Ontwikkeling van de nieuwe museumshop van Kasteel de Haar door Anetta de Jong (Directeur Kasteel de Haar) en Arjan van der Bliek (architect here we are): trefwoorden: museumwinkel en cultuurretail
- Ontwikkeling van horeca op Park de Hoge Veluwe door Monique Kokke (hoofd Bezoekersmanagement) geïntroduceerd door Paul Rijfkogel, trefwoorden: Horeca en parkwinkel
- Bespreken eigen issues onder leiding van de sprekers in een drietal sessies na de pauze
- Netwerken bij afsluitende borrel.
Het is een intensief programma voor maximaal 25 deelnemers. Georganiseerd door Code49.
Praktisch
- 3 maart 2020, van 13:00 tot 17:30 uur
- Locatie: Kasteel de Haar
- Aanmelden via Code49